lördag 17 november 2012

nytt jobb

Har inte skrivit på 1.5 vecka. Och vad har hänt sen dess? Fick nej på ett jobb som jag har varit på intervju på tidigare. Men var på intervju till ett annat jobb i fredags och fick det, som vikarie. Det känns super iallafall, och ganska nära där vi bor. Just nu så väntar jag också på att få veta om jag kommer in till utbildningen jag har sökt till våren, hoppas jäääättemycket! 12 december kommer första antagningsbeskedet, och det känns som om det är en evighet dit. 12 december så kommer min bror med familj till mamma o pappa, så då kommer jag också dit. Blir typ jul firande. Sen den "riktiga" julen så ska jag försöka se till att jobba så mycket som möjligt.
Sen så har jag hittat mitt perfekta drömhus, åh jag är så kär i det, det ligger i en återvändningsgränd, vid skogen. Är i lagom storlek, med inte så jättemånga grannar, men fortfarande inte helt isolerat. Typ 1.5 km från en sjö. Och huset var jättefint, och väldigt fräscht. Det var heller inte dödsdyrt, utan typ 1.3 miljoner. Önskade jag hade haft fast anställning och pengar till det. Kunde jag inte hitta huset några år in i framtiden istället? Känns som om jag aldrig kommer hitta ett lika perfekt hus :(

Gammal bild

1 kommentar:

  1. Tips! I dagens lucka kan du vinna din favoritprodukt från Youtopia :D
    http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

    SvaraRadera