fredag 2 november 2012

bad memory

Försov mig aldrig igår utan vaknade vid ett jättepigg efter 5,5 timmar. Och nu är klockan snart 8 på morgonen och jag har inte lagt mig än. Jag är inte särskilt trött heller. Men ska ta en dusch snart och försöka sova sen ädå, jobbar ju natt och tänker inte försöka på att dygna två nätter i rad. (Förmodligen väldigt dålig idé!)
Sen så ska jag ringa tre samtal imorgon
  • Sjukgymnasten
  • Fråga hur det gick med ett jobb
  • OCH SÅ GLÖMDE JAG BORT DET TREDJE NÄR JAG SKULLE SKRIVA SÅ ATT JAG SKULLE KOMMA IHÅG!!!! Eh, kom på efter en minuts funderande att det var komvux.
Skulle behöva en kalender...
Men annars så är inte min dag planerad för något mer, eller jo, kanske tvätta om jag hinner.
Köpte jättefina halsband igår, visar bilder efter jag har sovit några timmar.
 Åh, vill ha en bättre kamera, som inte tar helt värdelösa bilder :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar