söndag 21 oktober 2012

galet trött

Var länge sen jag uppdaterade sen sist. Men har inte riktigt känt någon lust till det. Har varit stressad mest hela tiden. Men men, nu kommer det lite random bilder!
Idag så vaknade jag vid 3. Fattar inte hur jag kan vakna så sent varje dag, spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt eller inte sover typ ändå 10-14 timmar och är iallafall supertrött när jag vaknar. Jag la mig vid fyra inatt, så borde ha kunnat gå upp vid två när mitt larm gick men var så fruktansvärt trött så sov vidare. Jag slutade jobbet vid tre så kunde inte lägga mig tidigare heller. Blir knäpp på min kropp ibland.
Sen så har jag cyklat till subway idag, och när jag cyklade så tog jag i allt vad jag hade för att köra jämsides en buss. Var jätteroligt! Och jobbigt...
Just nu så väntar jag bara på att min älskade pojkvän ska komma hem från sitt jobb så att vi kan mysa.
Köpte denna väldigt söta klänning på H&M för ett par dagar sen. Klänningar brukar sitta jättefult på mig, men denna var hur fin som helst.
Så jäkla mycket sushi som jag och joakim åt en natt efter jag hade slutat jobba. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar